INNHOLDSPRODUKSJON




Innhold som er aktuelt, som engasjerer og som er overbevisende er avgjørende
Innholdsmarkedsføring
"Tradisjonell markedsføring og reklame handler om å fortelle verden at du er en rockestjerne. Med innholdsmarkedsføring så viser du verden at du faktisk er en." - Robert Rose
For at din bedrift skal skille seg ut i mengden, er innhold som engasjerer og overbeviser målgruppen avgjørende. Og da snakker vi innhold på egne plattformer og kanaler (på websider, blogg, sosiale medier osv), fremfor i kjøpte kanaler. Innholdet skal lære opp kundene dine til å like og stole på deg, slik at de ønsker å gjøre forretninger med deg. Innholdet må være korrekt og relevant, og «gi» kunden noe. Enten i form av opplysninger kunden aktivt søker, eller nyttig informasjon kunden ikke visste fra før. Innholdsmarkedsføring handler om å skape gode kunderelasjoner med en definert målgruppe over tid.
Dere har selv informasjonen som kunden søker etter. Kommer denne informasjonen tydelig frem på deres plattformer i dag? Deling av kunnskap og nyttig informasjon fra dere til kunden er alfa og omega. Godt forbrukerrettet innhold blir søkt etter, og ikke minst, Google elsker det! Ta kontakt for å få hjelp til innholdsproduksjon og en strategi vedrørende deres innholdsmarkedsføring.
Produkter i Byggtjeneste NOBB - VAVVS (NRF-databasen)
Fra mars 2019 har ETIM-egenskaper vært påkrevd informasjon for å aktivisere nye produkter i databasen, og er nå også obligatorisk for eksisterende produkter. Har dere nye produkter som skal inn i Byggtjeneste NOBB – VAVVS eller eksisterende produkter som skal oppdateres? Kontakt meg.
Pressemeldinger
Få hjelp til å skrive bedriftens pressemeldinger. Når bedriften selv skal skrive disse, brukes ofte et «stammespråk» som tilhører avsender. Ved å bruke ekstern hjelp, vil denne bli formulert slik at budskapet blir oppfattet også av de som ikke tilhører stammen.
Oversetting
Har dere en ikke-norsk markedsavdeling som fôrer dere med markedsmateriale på engelsk eller GoogleTranslate «norsk»? Jeg oversetter gjerne fra svensk, dansk eller engelsk til norsk. Og GoogleTranslate-norsken, den tar jeg en skikkelig språkvask på. Agree?