WEBUTVIKLING





Hjemmesiden - kundens første møte med din bedrift!
Hjemmesiden står ofte for førsteinntrykket kunden har av ditt firma. Og hva vet vi om førsteinntrykk? Det skapes i løpet av 7(!) sekunder, og på nett er dette nok til å bestemme om vi klikker oss bort eller fortsette å gjøre en ønsket handling på nettsiden. Derfor er det viktig med en profesjonell nettside, der kunden finner informasjonen han eller hun leter etter, og at nettsiden er oppdatert med relevant informasjon.
Går det an å få tak i en rørlegger her?
Som en tilbyder av tjenester (f.eks. en håndverkerbedrift), skaper du trygghet for kunden ved å være synlig på nett. Ved å fremstå profesjonell, ha bilder av prosjekter, gode referanser og kontaktinformasjon der du faktisk kan nås, er du allerede et hestehode foran dine konkurrenter.
Fra et leverandørperspektiv
Som produktleverandør eller grossist er det ofte en kontinuerlig strøm av nye produkter som kommer inn i sortimentet. For at disse ikke skal forbli en godt bevart hemmelighet, må disse legges ut på hjemmesiden, i nettbutikk og i andre systemer til både grossister og kjeder. Utgåtte produkter må fjernes og priser stadig oppdateres. Bilder må kanskje redigeres, og tekst og produktlister tilpasses de enkelte plattformer. Er dette noe markedsavdelingen vil slippe å sitte med i dag? Kontakt meg, så tar vi en prat om hvordan vi kan løse dette og frigjøre ressurser i markedsavdelingen hos dere.
Oppdatering av innhold eller flunkende nytt?
Har hjemmesiden din gått ut på dato? Ligger det linker der med kampanjer fra 2014? Nyheter fra 2016? Men enkle grep kan jeg pusse opp denne med ny informasjon, slik at kundene dine ikke tror bedriften din også har gått ut på dato. Send meg gjerne en link til din gamle glemte side, så ser jeg fort hvor stort skadeomfanget er, og kommer med forslag til løsning.
Jeg har gode samarbeidspartnere for utvikling av større og kompliserte webløsninger fra A til Å, mens for mindre firmaer kan jeg tilby ferdig malbaserte websider som er enkelt å vedlikeholde selv. Hvis du helst vil slippe å gjøre noe med hjemmesiden selv, skriver vi en serviceavtale der jeg sørger for at innholdet er oppdatert og relevant, også i fremtiden. Siden over 50% av all nettrafikk går via smarttelefon i dag, er selvsagt alle løsningene responsive (tilpasset alle flater).
Mulighetene er mange, og behovene er forskjellige, så kontakt meg for å finne ut hva som er optimalt for nettopp dere.